XIII Jornades de Cultura Popular El Sarangollo

Jornadas de Cultura Popular El Sarangollo en Elche

Un any més arriben les Jornades de Cultura Popular El Sarangollo, organitzades pel Grup Antimilitarista Tortuga amb la col·laboració del Casal Jaume I d’Elx, el restaurant Cantó i el Club Il·licità de Sarangollo (CISAC).

Enguany es compondran de tres activitats que ens ajudaran a comprendre i sentir amb major fondària la relació íntima entre el poble i la vida.

El dimecres 11 de febrer tindrà lloc en el Casal Jaume I d’Elx (c/ Sant Jordi, 2) a les 19 h la xarrada Escodrinyant un misteri , a càrrec de Pascual Pastor, músic i activista. En ella ens endinsarem en el més profund del Misteri incidint, sobretot, en el seu caràcter popular.

Onze dies més tard, el diumenge 22, se celebrarà a les 16 h en el restaurant Cantó (c/Eduardo Ferrández García, 47-49) el XII Campionat Tortuga de Sarangollo. La participació (no necessita inscripció) és gratuïta i hi haurà un espai reservat per a l’aprenentatge d’aquest bell joc de cartes.

A més, prèviament, a les 14 h ens ajuntarem en el mateix restaurant a compartir una riquíssima costra. Podeu reservar telefonant al 601 17 14 11.

Finalment, el 4 de març a les 19 h tindrà lloc de nou en el Casal Jaume I d’Elx una xarrada a càrrec de Pascual Pastor: Un poble viu canta . La seua comesa serà analitzar com la música popular ha reforçat la vitalitat i el sentit de comunitat del nostre poble.

Us animem a vindre!

Jornadas de Cultura Popular El Sarangollo en Elche


XIII Jornadas de Cultura Popular El Sarangollo

Un año más llegan las Jornadas de Cultura Popular El Sarangollo, organizadas por el Grupo Antimilitarista Tortuga, con la colaboración del Casal Jaume I d’Elx, el restaurante Cantó y el Club Ilicitano de Sarangollo (CISAC).

Este año estarán compuestas por tres actividades que nos ayudarán a comprender y sentir con mayor profundidad la relación íntima entre el pueblo y la vida.

El miércoles 11 de febrero, a las 19:00 horas, tendrá lugar en el Casal Jaume I d’Elx (c/ Sant Jordi, 2) la charla “Escudriñando un misterio”, a cargo de Pascual Pastor, músico y activista. En ella nos adentraremos en lo más profundo del Misteri d’Elx, incidiendo especialmente en su carácter popular.

Once días más tarde, el domingo 22, se celebrará a las 16:00 horas, en el restaurante Cantó (c/ Eduardo Ferrández García, 47-49), el XII Campeonato Tortuga de Sarangollo. La participación, que no requiere inscripción previa, es gratuita, y habrá un espacio reservado para el aprendizaje de este bello juego de cartas.

Además, previamente, a las 14:00 horas, nos reuniremos en el mismo restaurante para compartir una deliciosa costra. Las reservas pueden realizarse llamando al 601 17 14 11.

Por último, el 4 de marzo, a las 19:00 horas, tendrá lugar nuevamente en el Casal Jaume I d’Elx la charla “Un pueblo vivo canta”, también a cargo de Pascual Pastor, cuyo objetivo será analizar cómo la música popular ha reforzado la vitalidad y el sentido de comunidad de nuestro pueblo.

¡Os animamos a participar!

Ir al contenido